پیشگیری از بیماری

۱۶ بازديد
ممکن است در مورد درمان کمردرد یک شعار جدید وجود داشته باشد: اول مراقبت کایروپراکتیک، دوم پزشکی و در آخر جراحی.
بسیاری از کسانی که از این بیماری اغلب ناتوان کننده رنج می برند، از قبل می دانند که درمان های سنتی - جراحی پرهزینه، تزریق استروئید و داروهای تجویزی - می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی منفی شود. و با گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها مبنی بر اینکه تقریباً 80 درصد از آمریکایی ها چنین دردی را در مقطعی از زندگی خود تجربه می کنند، مراقبت های کایروپراکتیک به طور فزاینده ای توسط متخصصان سلامت به عنوان یک جایگزین بالقوه ایمن تلقی می شود.
جرارد کلام، سخنگوی بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، می‌گوید: «این به سرعت در حال تبدیل شدن به اولین گزینه در ارائه یک رویکرد بدون دارو و غیرتهاجمی برای مدیریت مؤثر کمردرد است.
در واقع، یک مطالعه اخیر بر روی کارگران ایالت واشنگتن که دچار آسیب‌های کمری ناشی از کار شده‌اند، که توسط موسسات معتبری مانند دانشکده پزشکی گیزل کالج دارتموث انجام شد، نتایج مثبت را ثبت کرد و به‌طور قابل‌توجهی شانس جراحی را برای کسانی که اولین ارائه‌دهنده آن بود کاهش داد. یک متخصص کایروپراکتیک

مزرعه روستایی

۱۶ بازديد
ممکن است از یک دامدار کلرادو یا یک استاد انگلیسی انتظار نداشته باشید که به تنهایی به بهبود تحقیقات مراقبت های بهداشتی کمک کند. اما شبکه تحقیقاتی High Plains (HPRN) دقیقاً به دنبال این بود - همکاری اعضای عادی جامعه برای معنادارتر کردن تحقیقات بهداشتی برای طیف بیماران مختلف. در جامعه روستایی آنها در شرق کلرادو، ند نورمن یک دامدار است و مارت فلزین انگلیسی تدریس می کند.

اما برای HPRN - مشارکت بیمارستان‌های روستایی، کلینیک‌ها و مراکز مراقبت اولیه - نورمن و فلزین دیدگاه محلی منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که اغلب در مدل‌های تحقیقاتی بهداشتی معمولی وجود ندارد. با کمک آنها، HPRN مراقبت از بیمار را از طریق تحقیقات بهتر و برنامه های بهبود کیفیت بهبود می بخشد.

شبکه High Plains نمونه ای از دیدگاه موسسه تحقیقاتی نتایج بیمار محور (PCORI) برای تحقیقاتی است که به طور موثر کل جامعه را درگیر می کند. PCORI (www.pcori.org) با اعطای قرارداد پروژه آزمایشی به HPRN در آوریل 2012 برای ادامه تلاش‌های مبتنی بر جامعه، حمایت خود را از این مشارکت نشان داد.

دکتر جک وست فال، مدیر HPRN، سرپرست این پروژه است، که قصد دارد تحقیقات و توصیه‌های بهداشتی را به زبانی که برای جوامع مختلف کلرادو قابل دسترسی است ترجمه کند. در نهایت، این پروژه آگاهی و استفاده از توصیه های مبتنی بر شواهد را برای بهبود سلامت بیمار گسترش خواهد داد.

به گفته وست فال، پزشک خانواده و بومی یوما، کولو، وقتی تحقیقات به زبان محلی ترجمه می شود، اعضای جامعه و بیماران بیشتر درگیر می شوند. او توضیح می‌دهد: «در شرق کلرادو، این به معنای ارائه اطلاعات به گونه‌ای است که مزرعه و مزرعه روستایی محلی را در بر می‌گیرد.»

وست فال HPRN را در سال 1997 تأسیس کرد و اندکی بعد یک شورای مشورتی جامعه اضافه کرد. این شورا یک گروه منحصر به فرد بود که به عنوان کارشناسان محلی برای هدایت برنامه های بهداشتی و تحقیقات انجام HPRN خدمت می کرد. 12 سال به سرعت به جلو، و یک گروه متنوع از 11 عضو، از جمله نورمن و فلزین، اکنون در شورا خدمت می کنند.

فلزین گفت: «ما برای جامعه صحبت می کنیم. "و هنگامی که انرژی و دانش ما را با تحقیقات مرتبط کنید، سلامت جامعه ما می تواند بهبود یابد."

به طور سنتی، مدل تحقیقاتی رایج مراقبت های بهداشتی بیماران و اعضای جامعه را مستثنی می کند. این نتیجه نیت ضعیف نیست، بلکه کمبود روش‌های موفقی است که مشارکت جامعه را ارتقا می‌دهد. HPRN ثابت می کند که یک مدل جدید می تواند مؤثر باشد و می تواند برای جوامع در سراسر کشور سازگار شود.

وست فال گفت: "چشم انداز من برای تلاش تحقیقاتی ما این است که جامعه ای از راه حل ها بسازیم ... بیماران، اعضای جامعه، ارائه دهندگان، محققان، همه با هم کار می کنند تا سوالات مهم جامعه را بپرسند و به آنها پاسخ دهند."

مشروب

۱۷ بازديد
دادن اولین مجموعه کلید ماشین به یک نوجوان 16 ساله می تواند احساس کند که یکی از شما یا هر دوی شما بدون چتر نجات به چتربازی رفته اید. به عنوان والدین، وقتی فرزندتان پشت فرمان بالا می رود، مقدار مشخصی از کنترل را رها می کنید. و این می تواند وحشتناک باشد.

تصادفات رانندگی علت شماره یک مرگ و میر نوجوانان در ایالات متحده است، بنابراین وقتی صحبت از رانندگی به میان می آید، اکثر ترس های والدین موجه است. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که جدی بودن مسئولیت ناگهانی را اعلام کنید. کارشناسان Trico Products متعهد هستند که رانندگی نوجوانان را ایمن‌تر کنند و والدین را تشویق کنند تا قبل از شروع رانندگی با فرزندان خود گفتگوی نشسته داشته باشند.

TRICO برای کمک به آسان‌تر کردن آن مکالمه، نقشه‌ای از نکات مهم ارائه کرده است:

• کمربند ایمنی – نوجوانان به احتمال زیاد قبل از اینکه به بستن کمربند ایمنی فکر کنند، آی پاد خود را در جستجوی یک لیست پخش مناسب بگردند. واضح باشید که بستن کمربند ایمنی باید اولین کاری باشد که قبل از اینکه کلیدها در حالت جرقه قرار گیرند، انجام دهید.

• ارسال پیامک – در خارج از وسیله نقلیه به اندازه کافی عوامل حواس پرتی وجود دارد، بنابراین اهمیت توجه جدی به جاده را همیشه توضیح دهید. تلفن‌های همراه، موسیقی و مسافران می‌توانند حواس‌پرتی بزرگی به‌خصوص ارسال پیامک در تلفن همراه شما ایجاد کنند. هر ثانیه ای که نوجوانی به جاده نگاه می کند، می تواند فرصتی برای یک تصادف وحشتناک باشد.

• مشروب خواری و رانندگی – اعلام کنید که هیچ کس زیر 21 سال نباید مشروب بنوشد. اما نوجوانان نوجوان خواهند بود، بنابراین بر لزوم داشتن همیشه یک راننده معین تاکید کنید. مطمئن شوید که آنها متوجه شده اند که برای تماس گرفتن برای رفتن به خانه هیچ وقت دیر نیست.

• رانندگی تدافعی – رانندگان جدید باید نسبت به همه محیط های اطراف بسیار حساس باشند، زیرا هنوز در حال توسعه مهارت ها و عادات اولیه هستند. به نوجوانان بیاموزید که مراقب سایر رانندگان باشند و از واکنش آنها برای جلوگیری از برخورد آگاه باشند.

• جریمه ها - در مورد جریمه های مربوط به بلیط ها بحث کنید، تجربه شخصی خود را که برای گرفتن بلیط و نشستن در دادگاه راهنمایی و رانندگی داشته اید، به اشتراک بگذارید. به آنها اطلاع دهید که مسئول هرگونه عواقب پولی یا سایر عواقب خواهند بود.

• شرایط اضطراری کنار جاده و تعمیر و نگهداری – در مورد اینکه در مواقع اضطراری چه کاری باید انجام دهید و با چه کسی تماس بگیرید بررسی کنید. آیا آنها اطلاعات کمک های جاده ای و بیمه را به راحتی در دسترس دارند؟ مطمئن شوید که آنها می دانند که این اطلاعات را از دست ندهند - بهتر است همیشه آن را در ماشین نگه دارید. با همراه داشتن آنها برای تعویض منظم روغن، چرخش لاستیک و بازرسی، آنها را با تعمیر و نگهداری اولیه خودرو نیز آشنا کنید. به این ترتیب، آنها می توانند در صورت لزوم، قرار ملاقات های خود را برنامه ریزی کنند.

اغلب در این گفتگو شرکت کنید تا این نکات را به خانه هدایت کنید و به نوجوانان کمک کنید تا تصمیمات خوبی بگیرند. برای راهنمایی بیشتر در مورد ایمنی راننده و تعمیر و نگهداری منظم خودرو، از tricoproducts.com دیدن کنید.

عصبی و سکته مغزی

۱۸ بازديد
به نظر می رسد در مورد درمان کمردرد، یک شعار جدید برای برخی از کارشناسان سلامت وجود دارد: اول مراقبت های کایروپراکتیک، در مرحله دوم پزشکی و در آخر جراحی.

با توجه به موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، کمردرد دومین بیماری شایع عصبی در ایالات متحده است. با این حال، بسیاری از افرادی که از این درد رنج می‌برند، از قبل می‌دانند که درمان‌های سنتی - جراحی پرهزینه و دردناک، تزریق استروئید و داروهای تجویزی بالقوه اعتیادآور - می‌توانند منجر به عوارض جدی و عوارض جانبی منفی شوند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهد که تقریبا 80 درصد از آمریکایی ها در مقطعی از زندگی خود کمردرد را تجربه می کنند.

با این حال، سایر احتمالات درمانی در حال افزایش است. مراقبت های کایروپراکتیک به طور فزاینده ای توسط پزشکان و محققان به عنوان یک جایگزین بالقوه ایمن تر دیده می شود.

دکتر جرارد کلام، سخنگوی بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، می‌گوید: «مراقبت کایروپراکتیک به سرعت در حال تبدیل شدن به اولین گزینه در ارائه یک رویکرد بدون دارو و غیرتهاجمی برای مدیریت مؤثر کمردرد است. "رویکرد محافظه کارانه آن، که شامل مراقبت دستی و/یا ابزاری از ستون فقرات، مشاوره وضعیتی، ورزش و مشاوره کششی - همراه با توصیه های کلی سبک زندگی است - این پتانسیل را دارد که به افراد کمک کند از پیامدهای منفی رویکرد معمول برای مشکلات کمردرد اجتناب کنند و در عین حال آنها را بهبود بخشد. به دنبال راهی برای زندگی بدون درد باشید.»

در واقع، یک مطالعه اخیر بر روی کارگران ایالت واشنگتن که آسیب های ناشی از کار را تجربه کرده بودند توسط مؤسساتی مانند دانشکده پزشکی گیزل کالج دارت موث انجام شد. برای شرکت‌کنندگانی که اولین ارائه‌دهنده آن‌ها یک متخصص کایروپراکتیک بود، این مطالعه نشان داد که در موارد با شدت مساوی، احتمال نیاز به جراحی ۲۵ برابر کمتر از زمانی است که یک جراح اولین مشاور بود.

موسیقی دیجیتال

۱۷ بازديد
هنگامی که صحبت از ذخیره فایل های موسیقی دیجیتال به میان می آید، مردم اغلب با معضل انتخاب نوع پلت فرم عامل برای استفاده مواجه می شوند. در بسیاری از موارد، مردم خود را در "i-opoly" - که به سبک انحصاری iTunes اپل در موسیقی دیجیتال - در دنیای رسانه دیجیتال گیر کرده است. بدتر از آن، کاربران متوجه می‌شوند که استفاده از موسیقی دیجیتال آن‌ها به دستگاه‌های خاصی بر اساس سیستم‌عامل‌هایشان محدود می‌شود. خب، دیگر لازم نیست اینطور باشد. جنبش "ابر" دری جدید به دنیای موسیقی دیجیتال باز کرده است. داشتن قابلیت ذخیره فایل های دیجیتالی خود در یک مکان مرکزی "مجازی" اولین قدم بود. مرحله دوم: دسترسی و پخش آن فایل ها از دستگاه های مختلف در سیستم عامل های مختلف - طبق مقاله اخیر در وال استریت ژورنال، حدود 73 درصد از دارندگان iPad نوع دیگری از تلفن همراه غیر از آیفون دارند. تامیر کخ می‌گوید، یکی از شرکت‌ها، MyMusicCloud، ممکن است اولین کسی باشد که این کار را انجام می‌دهد." تامیر کخ می‌گوید: MyMusicCloud سادگی لذت بردن از مجموعه موسیقی ارزشمند ذخیره شده در Dropbox را گسترش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که آن را در هر کجا که می‌روید در هر دستگاه تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی بشنوید. ، مدیر عامل TriPlay. علاوه بر این، MyMusicCloud یک تجربه کاربری باورنکردنی را از طریق رابط پخش موسیقی ارائه می‌کند که لیست‌های پخش، آلبوم‌ها، هنرمندان و آهنگ‌های کاربران را نمایش می‌دهد.» سایر سرویس‌های موسیقی ابری، مانند سرویس‌های اپل، آمازون، گوگل و سایرین، پتانسیل ایجاد موسیقی دیجیتالی را پیشنهاد می‌کنند. به ابزارهای موبایل ابزاری روزمره. با این حال، آنها اغلب در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف همکاری نمی کنند. مشکل دیگر این است که بدون سیگنال، سرویس از بین می رود. برعکس، با MyMusicCloud، کاربران رابطی دریافت می کنند که نه تنها در سیستم عامل های مختلف به خوبی اجرا می شود، بلکه این قابلیت را نیز دارد که بدون اتصال به اینترنت به بازی ادامه دهند. بهتر از این، کاربران می توانند مکث را روی یک دستگاه فشار دهند، سپس در دستگاه دیگری به گوش دادن ادامه دهند. و آن مشکلات ترسناک سازگاری بلک بری اکنون از بین رفته اند."کاربران بلک بری باید بتوانند به سادگی از مجموعه های موسیقی خود در دستگاه های انتخابی خود لذت ببرند، بدون اینکه نگران پیچیدگی فنی مرتبط با مکالمه آن دستگاه ها با یکدیگر باشند.

داروهای فشار خون بالا

۲۰ بازديد
(اخبار ایالات متحده آمریکا) - آیا شما یا کسی که می شناسید برای کاهش بیماری هایی مانند درد مزمن یا شاید برای درمان کلسترول یا فشار خون بالا دارویی مصرف می کنید؟ خوب، در حین درمان مشکل شما، دارو ممکن است یک عارضه جانبی نیز ایجاد کند که بسیاری از ما نمی خواهیم در مورد آن صحبت کنیم... یبوست. درست است، در حالی که داروی شما می تواند به طور موثری وضعیت شما را مدیریت کند، ممکن است گاهی اوقات باعث شود روده های شما " یبوست واقعاً آنقدرها هم غیرعادی نیست، بنابراین لازم نیست از صحبت کردن در مورد آن با پزشک یا داروساز خود خجالت بکشید. به گفته جیم مورلی، داروساز ثبت شده، "بسیاری از مردم نمی دانند که نسخه آنها، و همچنین برخی از داروهای بدون نسخه (OTC) می تواند باعث یبوست شود." لیست مقصران شامل محصولات خاصی از گروه های دارویی مانند مسکن ها است. ، داروهای فشار خون بالا و داروهای کلسترول بالا. یبوست گاه به گاه می تواند ناراحت کننده باشد، اما نباید شرم آور باشد که در مورد این وضعیت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید. مهم است که با پزشک خود در مورد هر گونه عوارض جانبی که ممکن است در هنگام مصرف داروهای نسخه یا بدون نسخه تجربه کنید، صحبت کنید. اگر دچار یبوست شدید، قرص Senokot?S را امتحان کنید. قرص Senokot?S حاوی یک ماده ملین گیاهی طبیعی، به علاوه یک نرم کننده مدفوع است تا یبوست های گاه به گاه را در طول شب تسکین دهد. لطفا قبل از استفاده برچسب کامل محصول را بخوانید.

دیابت یا بیماری کلیوی

۱۵ بازديد
یک تا سه بزرگسال در ایالات متحده در طول زندگی خود به فشار خون بالا (HBP) مبتلا خواهند شد. این وضعیت می تواند سلف بیماری قلبی و سکته مغزی باشد، که علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است. در حالت ایده آل، بزرگسالان باید فشار خون خود را در 140 یا کمتر برای عدد بالا (سیستولیک) و 90 برای عدد پایین (دیاستولیک) نگه دارند. افرادی که دیابت یا بیماری کلیوی دارند باید اعداد زیر 130/80 داشته باشند.
Anil Hingorani، جراح عروق در مرکز پزشکی Maimonides در بروکلین، نیویورک، گفت: «تقریباً 41 درصد از مردان آفریقایی آمریکایی تقریباً دو برابر بیشتر از همتایان قفقازی خود بروز HBP دارند. سیاه‌پوستان آمریکایی بیشتر در معرض ابتلا به دیابت، کلسترول بالا، چاقی، مشکلات سیگار کشیدن و نمک و چربی زیاد در رژیم غذایی خود هستند که همه عوامل خطر برای ابتلا به HBP هستند. علاوه بر این، آنها در سنین پایین‌تر از سایر گروه‌های قومی در ایالات متحده به HBP مبتلا می‌شوند و احتمال بیشتری دارد که عوارض مرتبط با HBP از جمله سکته، بیماری کلیوی، نابینایی، زوال عقل و بیماری قلبی داشته باشند.
دکتر هینگورانی خاطرنشان کرد که سیاهپوستان آمریکایی ممکن است به دلیل نژادپرستی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، سطح تحصیلات، عدم دسترسی به مراقبت و بیمه با کیفیت و زندگی در محله‌های منزوی از نظر نژادی تحت تأثیر استرس قرار بگیرند که در نتیجه بروز HBP بیشتر می‌شود. دکتر هینگورانی گفت: «بعضی از مردان سیاه‌پوست سیستم پزشکی فعلی، مصرف دارو، یا ملاقات منظم و صحبت با یک متخصص بهداشت برای اندازه‌گیری مداوم HBP را دوست ندارند، و برخی نیز به دنبال مراقبت‌های پیشگیرانه نیستند زیرا این کار را انجام نمی‌دهند. هر علامتی را احساس کنید در نتیجه، بالا و پایین رفتن فشار خون خود را کنترل نمی کنند.»
همه آمریکایی ها ممکن است به فشار خون بالا مبتلا شوند. دکتر هینگورانی توصیه می کند که افراد برای چکاپ منظم فشار خون با متخصص بهداشت خود ملاقات کنند و در صورت نیاز از داروهای مناسب طبق تجویز پزشک برای کاهش فشار خون خود استفاده کنند.

نتایج بیمار محور

۱۷ بازديد
ند نورمن یک دامدار است. مارت فلزین یک استاد زبان انگلیسی است. و عقل متعارف می گوید که هیچ کدام به احتمال زیاد به تحقیقات مراقبت های بهداشتی کمک نمی کند تا برای بیماران و مراقبان معنادارتر شود.
اما نورمن و فلزین، و جامعه روستایی آنها در شرق کلرادو، دقیقاً این کار را از طریق شبکه تحقیقاتی High Plains (HPRN)، مشارکت بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز مراقبت اولیه روستایی انجام می‌دهند که مراقبت‌هایی را که از طریق تحقیق و پژوهش به بیماران ارائه می‌دهند بهبود می‌بخشند. برنامه های بهبود کیفیت
این شبکه نمونه ای از دیدگاه موسسه تحقیقاتی نتایج بیمار محور (PCORI) برای تحقیقاتی است که به طور معناداری اعضای جامعه را درگیر می کند. به همین دلیل است که PCORI (www.pcori.org) در آوریل 2012 یک قرارداد پروژه آزمایشی به HPRN اعطا کرد تا به تلاش های جامعه محور خود از طریق «ترجمه بوت کمپ» ادامه دهد.
این پروژه به رهبری دکتر جک وست فال، مدیر HPRN، تحقیقات و توصیه‌های بهداشتی را به زبان قابل دسترسی برای جوامع مختلف در کلرادو ترجمه خواهد کرد. هدف نهایی افزایش آگاهی و استفاده از توصیه های مبتنی بر شواهد و بهبود سلامت بیمار است.
وست فال توضیح داد: «وقتی تحقیقات به زبان محلی ترجمه می‌شود، اعضای جامعه و بیماران بیشتر درگیر می‌شوند. در شرق کلرادو، این به معنای ارائه اطلاعات به گونه‌ای است که مزرعه و مزرعه روستایی محلی را در بر می‌گیرد.
وست فال، پزشک خانواده و بومی یوما، کولو، HPRN را در سال 1997 تأسیس کرد. اندکی بعد، وست فال یک شورای مشورتی جامعه را اضافه کرد، یک گروه عمومی منحصر به فرد که وظیفه دارد به عنوان کارشناسان محلی برای هدایت برنامه های بهداشتی و تحقیقاتی که HPRN انجام می دهد، خدمت کند. اکنون 12 سال بعد، گروهی متشکل از 11 عضو، از جمله نورمن و فلزین، همچنان در شورا خدمت می کنند.
فلزین گفت: «ما برای جامعه صحبت می کنیم. "و هنگامی که انرژی و دانش ما را با تحقیقات مرتبط کنید، سلامت جامعه ما می تواند بهبود یابد."
مدل تحقیق سنتی مراقبت های بهداشتی بیماران و اعضای جامعه را نه به دلیل نیت ضعیف، بلکه از فقدان روش های اثبات شده برای مشارکت جامعه مستثنی می کند. HPRN در حال نمایش یک مدل جدید است که می تواند در جوامع سراسر کشور تطبیق داده و مورد استفاده قرار گیرد.
"چشم انداز من برای تلاش تحقیقاتی ما ایجاد جامعه ای از راه حل ها است؟ وست فال گفت: بیماران، اعضای جامعه، ارائه دهندگان، محققان، همه با هم برای پرسیدن و پاسخ به سوالات مهم جامعه کار می کنند.
این چشم‌انداز PCORI نیز هست، با این امید که تلاش‌هایی مانند HPRN می‌توانند به مدل‌های اثبات‌شده‌ای برای «تحقیقات انجام‌شده متفاوت» تبدیل شوند.

برف پاک کن

۱۶ بازديد
آیا واقعاً تفاوتی بین تیغه های برف پاک کن وجود دارد؟ چه زمانی نیاز به تعویض برف پاک کن ها وجود دارد؟ با نزدیک شدن به فصول مرطوب، مهم است که این سوالات را از خود بپرسید زیرا باران های شدید و هوای شدید می تواند دید رانندگی را مخفی کند.
در واقع، انجمن بینایی سنجی آمریکا گزارش می دهد که 90 درصد تمام تصمیمات رانندگی بر اساس دید است. داشتن مجموعه ای از تیغه های برف پاک کن به درستی نصب شده، دید شما را در شرایط سخت رانندگی افزایش می دهد. اکثر رانندگان حتی متوجه نمی شوند که تا آن لحظه حقیقت، با نزدیک شدن طوفان یا شروع بارش برف سنگین، به برف پاک کن های جدید نیاز دارند.
برای جلوگیری از این امر، یک بار در ماه برف پاک کن خود را از نظر لاستیک فرسوده یا شکافته که می تواند باعث ایجاد رگه یا پچ پچ شود، بررسی کنید. TRICO، یک مرجع در صنعت تیغه های برف پاک کن، مصرف کنندگان را تشویق می کند "ساعت خود را تغییر دهند، تیغه های خود را تغییر دهند" و تعویض برف پاک کن ها را بخشی از تعمیر و نگهداری معمول پاییز و بهار خود در طول روز تابستانی قرار دهند.
پیدا کردن تیغه های با اندازه مناسب می تواند دشوار به نظر برسد. ویژگی «یافتن برف پاک کن» در wiperblades.com راه حلی سریع ارائه می دهد و به رانندگان اجازه می دهد تا برند، مدل و سال وسیله نقلیه خود را انتخاب کنند تا مجموعه کاملی از گزینه های تیغه برف پاک کن را نمایش دهند.
ممکن است متوجه شوید که چندین تیغه برف پاک کن مختلف برای ماشین شما مناسب است و سپس از خود بپرسید: "آیا واقعاً مهم است که از کدام یک استفاده کنم؟" تفاوت بین سبک معمولی و طراحی پرتوهای جدیدتر، مهم است که در نظر داشته باشید.
طراحی تیغه های معمولی دارای یک روبنای فولادی با پنجه های تیغه، یک عنصر پاک کننده لاستیکی و چندین نقطه اتصال است. طراحی تیغه پرتو آخرین پیشرفت در فناوری برف پاک کن است که فشار یکنواخت و شفافیت بیشتر را در هر شرایطی ارائه می دهد.
اگرچه تیغه پرتو یک برف پاک کن تمام فصول در نظر گرفته می شود، ممکن است بخواهید تیغه آب و هوای زمستانی را در نظر بگیرید که مجهز به زره های برتر و مواد ترکیبی مصنوعی باشد. TRICO تیغه زمستانی را در سال 1953 اختراع کرد و اخیراً آن را با TRICO Ice کامل کرده است. این تیغه برف پاک کن گزینه ای عالی برای ارائه حداکثر عملکرد در سخت ترین شرایط بی امان است.
البته یکی از ناراحت کننده ترین قسمت های خرید تیغه برف پاک کن نصب است. خوشبختانه، wiperblades.com دارای ویدئوهای نصب مفیدی است که به شما کمک می کند تا از مشکل جلوگیری کنید و روند را به همان اندازه که باید سریع و آسان کنید.
مهم نیست که در کجا زندگی می کنید، آب و هوای غیرقابل پیش بینی و خشن روی دید رانندگی تأثیر می گذارد، بنابراین با یک مجموعه مطمئن و با کیفیت از تیغه های برف پاک کن در زمان مناسب آماده باشید. نکات بیشتری در مورد نحوه ایمن نگه داشتن خود و سایر رانندگان در wiperblades.com دریافت کنید.

سازمان غذا و داروی

۱۶ بازديد
در سرتاسر جهان، میزان بقای کودکان از سرطان نمی‌تواند همگام با درمان واقعی و فرصت‌های تشخیصی باشد. نرخ بقای پنج ساله کودکان مبتلا به سرطان از 30 درصد در دهه 1960 به 80 درصد در دهه 2000 رسید، اما از آن زمان تاکنون پیشرفت‌ها بسیار اندک بوده است.
کشورهای در حال توسعه، کشورهایی که اغلب با منابع و گزینه های درمانی کمی مواجه هستند، بیشترین آسیب را می بینند. در آفریقا، تخمین زده می شود که چهار پنجم بیماران سرطانی دوران کودکی زنده نمی مانند. اما ماهیت نظارتی دقیق داروهای کودکان، از جمله روش‌های تحقیقاتی تا حدی منسوخ، به همان اندازه در اروپا و ایالات متحده مشکل‌ساز است.
یکی از معاونین دفتر محصولات هماتولوژی و انکولوژی سازمان غذا و داروی ایالات متحده خواستار همکاری جهانی است و بر اذعان "که سرطان دوران کودکی یک مشکل رو به رشد است" که نیاز به همکاری بین المللی بیشتری در تحقیقات بالینی دارد، اصرار دارد.
همکاری‌هایی مانند برنامه توسعه جهانی انجمن ملی سرطان کودکان، که به تسهیل اهدای داروها و تجهیزات پزشکی به کشورهای نیازمند کمک می‌کند. از سال 1993، NCCS بیش از 292 میلیون دلار کمک پزشکی در 41 کشور توزیع کرده است. این بیش از 108000 کودک است که با تلاش های مشترک NCCS و شرکای دارویی آنها تحت درمان یا کمک قرار گرفته اند.
با تلاش‌های مشترکی مانند این، بیماران سرطانی کودکان از مناطق فقیر دسترسی بهتری به درمان مؤثر، داروها و روش‌های بسیار مورد نیاز برای تشخیص زودهنگام دارند. اما هنوز راه درازی در پیش است.
انکولوژیست ها می گویند پیشرفت بین المللی به افزایش کیفیت و کمیت تحقیقات دارویی، با تاکید بر نوسازی مقررات و گسترش همکاری ها بستگی دارد. پیشرفت در تحقیقات، همراه با حجم بالاتر برنامه های کمک جهانی از منابعی مانند NCCS، به این معنی است که اطلاعات و گزینه های درمانی بیشتری برای کشورهای کم درآمد در دسترس خواهد بود.